پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182801
نماينده ولي فقيه درچهارمحال و بختياري:
رويکرد حال حاضر بانکها صرفا حفظ مصالح بانکي است
تاریخ انتشار : 1394/06/14 07:51:24
نمایش : 1453
نماينده ولي فقيه در استان با بيان اينکه بانک ها سرمايه هاي عمومي مردم را جمع و متمرکز مي کنند گفت: متاسفانه اين سرمايه ها در جهت منافع عموم مردم هزينه نمي شود و رويکرد حال حاضر صرفا حفظ مصالح بانکي است که مطلوب نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد، حجت الاسلام و المسلمين نکونام در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرکرد که در مصلاي اين شهر برگزار شد با اشاره به هفته تعاون گفت: جامعه اي که در آن تعاون رواج داشته باشد، پوياست.

وي با اشاره به اينکه جهت تعاون در جامعه طبق آيات قرآن بايد در جهت نيکي و تقوا باشد، گسترش بيشتر
.فرهنگ کار جمعي و تعاون در جامعه را خواستار شد.

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان با بيان اينکه بانک ها سرمايه هاي عمومي مردم را جمع و متمرکز مي کنند افزود: اما متاسفانه اين سرمايه ها در جهت منافع عموم مردم هزينه نمي شود و رويکرد حال حاضر صرفا حفظ مصالح بانکي است که مطلوب نيست.

نکونام، تصحيح ضوابط و جهت گيري سياست هاي بانک ها را مطالبه عمومي مردم دانست و خواستار آن شد که بانک ها با حمايت از توليد داخلي نقش خود را در اقتصاد مقاومتي به خوبي ايفا کنند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به تشکيل قرار گاه خاتم الانبيا. ارتش و دستور مقام معظم رهبري براي استقلال آن افزود: اين قرارگاه چشم بينا در جامعه در همه عرصه هاست و تاکنون عملکرد خوبي داشته است.

خطيب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به کشتار مردم توسط رژيم پهلوي در ۱۷شهريورسال ۵۷ افزود: مردمي که در آن روز در ميدان شهدا به شهادت رسيدند مدافع ارزش هاي اسلامي و مخالف آمريکا بودند.

وي در ادامه افزود: يکي از دغدغه هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي آن است که برخي مزدوران و سست عنصران با ايجاد ترس و هراس به دنبال کمرنگ شدن استکبار ستيزي مردم ايران هستند.

نکونام مشغولان به دنيا و جريان هاي وابسته به استکبار را کمک کننده جريان مزور دانست که به دنبال انحراف جريان انقلاب هستند.

نماينده ولي فقيه در استان ، با اشاره به اينکه مردم ايران با مطالعه تاريخ از استکبار هاي فرعوني ، نمرودي، ابوسفياني، بني اموي، و بني عباسي بيزار هستند افزود: مردم جامعه ما با قدرت به استکبار ستيزي خود ادامه خواهند داد.

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان دشمني دشمن را به دليل ايران و ايراني بودن مردم ندانست و افزود: علت اصلي اين دشمني ها فرهنگ انقلابي و پيروي از دستورات اسلامي است.

امام جمعه شهر کرد به ديدار هزار نفر از مردم استان با مقام معظم رهبري در هفته آينده خبر داد و افزود: اين ديدار با کنگره ۲۴۰۰ شهيد استان مقارن شده است که قرار است نيمه مهر ماه همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبري در سال ۷۱ به استان است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html